EuroLeague yönetimi, yapılan toplantı sonrası EuroLeague'in gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıkladı. Beşiktaş GAİN'in böylece gelecek sezon EuroLeague'de yer alması kesinleşti.

EuroLeague yönetimi, yapılan toplantı sonrası EuroLeague'in gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıkladı. Beşiktaş GAİN'in böylece gelecek sezon EuroLeague'de yer alması kesinleşti.

Kaynak: spor