Milli futbolcu Orkun Kökçü, “Ülkemizden, vatandaşlarımızdan özür diliyoruz çünkü bunu hak etmediler. Daha güzel başarılar elde etmek, turnuvada daha iyi yerlere gelmek istiyorduk. Ama ne yazık ki bunu başaramadık. Ama herkes kendi öz eleştirisini yapar ve bunu yaparak inşallah gelecekteki turnuvalar…

Milli futbolcu Orkun Kökçü, “Ülkemizden, vatandaşlarımızdan özür diliyoruz çünkü bunu hak etmediler. Daha güzel başarılar elde etmek, turnuvada daha iyi yerlere gelmek istiyorduk. Ama ne yazık ki bunu başaramadık. Ama herkes kendi öz eleştirisini yapar ve bunu yaparak inşallah gelecekteki turnuvalar…

Kaynak: spor