Beşiktaş yöneticisi Özkan Arseven, siyah-beyazlı takımın yeniden EuroLeague'e katılmasının ardından açıklamalarda bulundu. Arseven, "Alt sıralarda averaj takımı olmak gibi bir niyetimiz yok. Üst sıraları hedefleyeceğiz. İlk hedefimiz play-off'lar" dedi.
Beşiktaş yöneticisi Özkan Arseven, siyah-beyazlı takımın yeniden EuroLeague'e katılmasının ardından açıklamalarda bulundu. Arseven, "Alt sıralarda averaj takımı olmak gibi bir niyetimiz yok. Üst sıraları hedefleyeceğiz. İlk hedefimiz play-off'lar" dedi.