İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, düzenlediği basın toplantısında, "İran'da gösteriler var ve rejimin düşeceğine inanıyorum." ifadelerini kullandı.

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu, düzenlediği basın toplantısında, "İran'da gösteriler var ve rejimin düşeceğine inanıyorum." ifadelerini kullandı.

Kaynak: dunya