Türkiye, 2035’e kadar yollardaki elektrikli araç sayısını 6 ila 8 milyona çıkarmayı hedefliyor. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin elektrifikasyonu enerji stratejisinin merkezine koyduğunu belirterek, bu yıl kasımda Antalya'da Türkiye ev sahipliğinde düzenlenecek Birle…
Türkiye, 2035’e kadar yollardaki elektrikli araç sayısını 6 ila 8 milyona çıkarmayı hedefliyor. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin elektrifikasyonu enerji stratejisinin merkezine koyduğunu belirterek, bu yıl kasımda Antalya'da Türkiye ev sahipliğinde düzenlenecek Birle…